KURZ PRO ZAČÁTEČNÍKY
Čas | Pondělí | Úterý | Středa | Čtvrtek | Pátek |
---|---|---|---|---|---|
17:00–19:00 | Marketingová komunikace | Marketingová komunikace | Marketingová komunikace | Prodejní techniky | Prodejní techniky |
19:00–21:00 | Efektivní zákaznický servis | Efektivní zákaznický servis | Efektivní zákaznický servis | Úvod do digitálního marketingu | Úvod do digitálního marketingu |
Modul č. 1: Marketingová komunikace
Marketingová komunikace je důležitou součástí marketingové strategie každé moderní firmy. Díky ní se každé firmě zvyšují i příjmy. Tento modul se zaměřuje na konkrétní nástroje (např. reklama), které jsou používány k přesvědčování zákazníků, aby nakoupili produkty a služby. Tyto znalosti jsou velmi důležité pro úspěch v dnešním podnikatelském světě.
Modul č. 2: Efektivní zákaznický servis
Spokojený zákazník je základ úspěchu. Tento modul se proto zaměřuje na to, jak je důležitý kvalitní zákaznický servis. Vysvětlíme si, jaký vliv má spokojenost zákazníků na úspěch firmy a jak správně k zákaznickému servisu přistupovat. Modul se zaměří na jednotlivé fáze, kterými si každý zákazník projde a na nich si ukážeme, jak a co je možné zlepšit. Také se dozvíte, proč je vůbec důležité udržet dobrý vztah se zákazníkem.
Modul č. 3: Prodejní techniky
Tento modul se zaměřuje na prodej a jak ho dělat správně a s respektem k druhým. Dozvíte se, jak správně prodávat, včetně tvorby nabídky a sledování objednávek. Naučíte se dovednostem potřebným pro úspěch ve světě moderního prodeje a vyzkoušíte si i techniky vyjednávání.
Modul č. 4: Úvod do digitálního marketingu
Tento modul vám pomůže pochopit základní principy digitálního marketingu, což je způsob, jak firmy oslovují zákazníky na internetu. Budete se učit, jak se digitální marketing používá k uspokojování potřeb zákazníků a jak může pomoci firmám. Naučíte se, jak se měří úspěšnost digitálního marketingu a jak ho lze využít k úspěšnějšímu podnikání.
KURZ PRO POKROČILÉ
Čas | Pondělí | Úterý | Středa | Čtvrtek | Pátek |
---|---|---|---|---|---|
17:00–19:00 | Prodejní techniky a procesy | Prodejní techniky a procesy | Úspěch značky | Úspěch značky | Úspěch značky |
19:00–21:00 | Digitální marketing | Digitální marketing | Digitální marketing | Digitální marketing | Digitální marketing |
Modul č. 1: Prodejní techniky a procesy
Tento modul se zaměřuje na prodej a naučí vás, jak se připravit na úspěšný prodej produktů nebo služeb. Osvojíte si důležité prodejní postupy, včetně sledování objednávek a tvorby nabídek. Cílem je ukázat si, proč je důležité při prodeji dbát na dobré jméno značky a férovost.
Modul č. 2: Využití digitálního marketingu
V tomto modulu budete mít možnost se seznámit s digitálním marketingem, což je způsob, jak komunikovat se zákazníky pomocí internetu a digitálních nástrojů. Dozvíte se, jak používat tyto nástroje a jak díky nim lze zlepšit vztah se zákazníky. Nebudou chybět ani nejnovější trendy jako jsou sociální sítě a jejich využití pro digitální marketing.
Modul č. 3: Úspěch značky
Tento modul se zaměřuje na to, jak je důležitá síla značky. Značky, a to jak je vnímáme, mají totiž vliv na to, jak následně vnímáme i jejich produkty. Dozvíte se například, jak posílit svou značku a jak vytvářet pozitivní image produktu.