Odborný diplom ze základů obchodních dovedností
Začátek kurzu: 14/11/2022
Konec kurzu: 09/12/2022
Denní prezenční studium od 9:00 do 12:00 hod. po dobu tří týdnů.
Počet účastníků: 50
Věk: 18 let a více
Název diplomu: Odborný diplom ze základů obchodních dovedností
Podmínky účasti: Ukončené základní vzdělání
Odborný diplom ze základů obchodních dovedností (Vocational Diploma in Essential Business Skills) byl přizpůsoben na míru Fakultou School of Business Prague City University pro program společnosti Unibail – Rodamco – Westfield pro projekt Jdi za svým snem a skládá se ze čtyř modulů profesního rozvoje:
- Modul 1: Rozvoj komunikačních a vyjednávacích dovedností (rozsah 30 hodin)
- Modul 2: Prodejní techniky & Procesy (rozsah 30 hodin)
- Modul 3: Efektivní zákaznické služby & Udržení zákazníka (rozsah 30 hodin)
- Modul 4: Praktické dovednosti
Každý modul je zakončen prezentací studenta a hodnocením lektorů Fakulty School of Business Prague City University. Nejsou požadovány žádné zkoušky. Po úspěšném absolvování všech čtyř modulů bude účastníkům udělen Diplom z profesního rozvoje Prague City University.
Modul 1: Rozvoj komunikačních a vyjednávacích dovedností
Schopnost efektivně komunikovat a vyjednávat verbálně i písemně je velmi důležitá. Porozumění různým typům informací, potřeb a požadavků zákazníků je klíčové pro efektivní práci s informacemi.
V tomto modulu se naučíte, jak:
- Rozumět vyjednávání a komunikaci v podnikatelském prostředí.
- Porozumět tomu, jak vytvořit a předložit efektivní prezentaci.
- Pochopit mezikulturní aspekty komunikace a vyjednávání.
- Pochopit používání informačních systémů využívaných v obchodní komunikaci.
Modul 2: Prodejní techniky & Procesy
Úspěšný prodej produktů nebo služeb je klíčový pro každé podnikání. Růst elektronického obchodování, přístup k datům a informacím spojený se zvýšenou mírou globalizace znamená, že organizace musí mít větší kontrolu nad řízením prodejního procesu, aby posílila loajalitu zákazníků a udržela si je a zároveň si zachovala pověst své značky.
V tomto modulu získáte komplexní přehled o prodejním procesu od počátečního kontaktu po dokončení a naučíte se, jak:
- Porozumět přípravě a profesionálním postupům požadovaným v procesu prodeje.
- Prozkoumáte principy a postupy spojené s úspěšným dokončením prodeje.
- Přezkoumáte účinnost technik používaných k realizaci prodejních aktivit.
Modul 3: Efektivní zákaznické služby & Udržení zákazníka
Společnosti potřebují vědět, jak poskytovat zákaznické služby, které splňují a převyšují individuální potřeby a očekávání jejich zákazníků. Aby to společnosti dobře zvládly, musí zjistit požadavky a očekávání své zákaznické základny. Znalost těchto informací je nesmírně důležitá, protože umožňuje společnosti vycházet zákazníkům individuálně vstříc a poskytovat jim tak vynikající služby.
V tomto modulu se naučíte, jak:
- Pochopit důležitost loajality, spokojenosti a udržení si zákazníků pro společnost.
- Pochopit důležitost tzv. cesty zákazníka pro poskytování zákaznických služeb.
- Porozumět využití pohledu zákazníků ke zlepšení poskytování služeb.
- Porozumět tomu, jak rozvíjet vztahy se zákazníky, které přispívají k jejich loajalitě.
- Pochopit, jak si udržet zákazníky v náročných situacích.
Modul 4: Praktické dovednosti
Během posledního modulu, který proběhne ve 4. týdnu projektu, budete mít příležitost uplatnit znalosti a dovednosti, které jste získali během kurzu.
- Naučíte se, jak efektivně napsat svůj životopis tak, aby upoutal pozornost personalistů.
- Absolvujete pohovor pod vedením zkušených manažerů společnosti Unibail-Rodamco-Westfield, kteří vám poskytnou potřebné dovednosti pro přijímací pohovory a vy tak zvýšíte své šance na získání budoucího zaměstnání.
- Získáte jedinečný přístup k zaměstnání u předních společností v obchodních centrech Centrum Černý Most, Westfield Chodov and Metropole Zličín, kterým zprostředkujeme váš nový životopis a které vás pak mohou kontaktovat.