Termín: 3. 6.–7. 6. 2024
Kurz bude probíhat online formou prostřednictvím platformy ZOOM, a to od pondělí do pátku od 17 do 21 hodin.
Program pro pokročilé je určen především pro ty, kteří již v prodejním sektoru pracují, a je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností potřebných pro práci v tomto oboru.
Finální rozřazení účastníků dle úrovně znalostí a zkušeností proběhne na základě telefonického pohovoru v termínu 20.–24. 5. 2024.
Termín registrace:
nejpozději do pondělí 13. 5. 2024.
Průběh kurzu:
Online formou prostřednictvím platformy ZOOM.
Podmínky účasti:
Věk 18 let a více, ukončené základní vzdělání
Rozvrh hodin:
Čas | Pondělí | Úterý | Středa | Čtvrtek | Pátek |
---|---|---|---|---|---|
17:00–19:00 | Prodejní techniky a procesy | Prodejní techniky a procesy | Úspěch značky | Úspěch značky | Úspěch značky |
19:00–21:00 | Digitální marketing | Digitální marketing | Digitální marketing | Digitální marketing | Digitální marketing |
Modul č. 1: Prodejní techniky a procesy
Tento modul se zaměřuje na prodej a naučí vás, jak se připravit na úspěšný prodej produktů nebo služeb. Osvojíte si důležité prodejní postupy, včetně sledování objednávek a tvorby nabídek. Cílem je ukázat si, proč je důležité při prodeji dbát na dobré jméno značky a férovost.
Modul č. 2: Využití digitálního marketingu
V tomto modulu budete mít možnost se seznámit s digitálním marketingem, což je způsob, jak komunikovat se zákazníky pomocí internetu a digitálních nástrojů. Dozvíte se, jak používat tyto nástroje a jak díky nim lze zlepšit vztah se zákazníky. Nebudou chybět ani nejnovější trendy jako jsou sociální sítě a jejich využití pro digitální marketing.
Modul č. 3: Úspěch značky
Tento modul se zaměřuje na to, jak je důležitá síla značky. Značky, a to jak je vnímáme, mají totiž vliv na to, jak následně vnímáme i jejich produkty. Dozvíte se například, jak posílit svou značku a jak vytvářet pozitivní image produktu.