Termín: 27. 5.–31. 7. 2024
Kurz bude probíhat online formou prostřednictvím platformy ZOOM, a to od pondělí do pátku od 17 do 21 hodin.
Program pro začátečníky je určen především pro nové uchazeče o práci v prodejním sektoru a je zaměřen na osvojení základních znalostí a dovedností potřebných pro práci v tomto oboru.
Finální rozřazení účastníků dle úrovně znalostí a zkušeností proběhne na základě telefonického pohovoru v termínu 20.–24. 5. 2024.
Termín registrace:
nejpozději do pondělí 13. 5. 2024.
Průběh kurzu:
Online formou prostřednictvím platformy ZOOM.
Podmínky účasti:
Věk 18 let a více, ukončené základní vzdělání
Rozvrh hodin:
Čas | Pondělí | Úterý | Středa | Čtvrtek | Pátek |
---|---|---|---|---|---|
17:00–19:00 | Marketingová komunikace | Marketingová komunikace | Marketingová komunikace | Prodejní techniky | Prodejní techniky |
19:00–21:00 | Efektivní zákaznický servis | Efektivní zákaznický servis | Efektivní zákaznický servis | Úvod do digitálního marketingu | Úvod do digitálního marketingu |
Modul č. 1: Marketingová komunikace
Marketingová komunikace je důležitou součástí marketingové strategie každé moderní firmy. Díky ní se každé firmě zvyšují i příjmy. Tento modul se zaměřuje na konkrétní nástroje (např. reklama), které jsou používány k přesvědčování zákazníků, aby nakoupili produkty a služby. Tyto znalosti jsou velmi důležité pro úspěch v dnešním podnikatelském světě.
Modul č. 2: Efektivní zákaznický servis
Spokojený zákazník je základ úspěchu. Tento modul se proto zaměřuje na to, jak je důležitý kvalitní zákaznický servis. Vysvětlíme si, jaký vliv má spokojenost zákazníků na úspěch firmy a jak správně k zákaznickému servisu přistupovat. Modul se zaměří na jednotlivé fáze, kterými si každý zákazník projde a na nich si ukážeme, jak a co je možné zlepšit. Také se dozvíte, proč je vůbec důležité udržet dobrý vztah se zákazníkem.
Modul č. 3: Prodejní techniky
Tento modul se zaměřuje na prodej a jak ho dělat správně a s respektem k druhým. Dozvíte se, jak správně prodávat, včetně tvorby nabídky a sledování objednávek. Naučíte se dovednostem potřebným pro úspěch ve světě moderního prodeje a vyzkoušíte si i techniky vyjednávání.
Modul č. 4: Úvod do digitálního marketingu
Tento modul vám pomůže pochopit základní principy digitálního marketingu, což je způsob, jak firmy oslovují zákazníky na internetu. Budete se učit, jak se digitální marketing používá k uspokojování potřeb zákazníků a jak může pomoci firmám. Naučíte se, jak se měří úspěšnost digitálního marketingu a jak ho lze využít k úspěšnějšímu podnikání.