fbpx

KURZ PRO ZAČÁTEČNÍKY

Termín: 27. 5.–31. 7. 2024

Kurz bude probíhat online formou prostřednictvím platformy ZOOM, a to od pondělí do pátku od 17 do 21 hodin.

Program pro začátečníky je určen především pro nové uchazeče o práci v prodejním sektoru a je zaměřen na osvojení základních znalostí a dovedností potřebných pro práci v tomto oboru.

Finální rozřazení účastníků dle úrovně znalostí a zkušeností proběhne na základě telefonického pohovoru v termínu 20.–24. 5. 2024.

Termín registrace:

nejpozději do pondělí 13. 5. 2024.

Průběh kurzu:

Online formou prostřednictvím platformy ZOOM.

Podmínky účasti:

Věk 18 let a více, ukončené základní vzdělání

Rozvrh hodin:

ČasPondělíÚterýStředaČtvrtekPátek
17:00–19:00Marketingová komunikace Marketingová komunikace Marketingová komunikace Prodejní techniky Prodejní techniky
19:00–21:00Efektivní zákaznický servis Efektivní zákaznický servis Efektivní zákaznický servis Úvod do digitálního marketingu Úvod do digitálního marketingu

Modul č. 1: Marketingová komunikace

Marketingová komunikace je důležitou součástí marketingové strategie každé moderní firmy. Díky ní se každé firmě zvyšují i příjmy. Tento modul se zaměřuje na konkrétní nástroje (např. reklama), které jsou používány k přesvědčování zákazníků, aby nakoupili produkty a služby. Tyto znalosti jsou velmi důležité pro úspěch v dnešním podnikatelském světě.

Modul č. 2: Efektivní zákaznický servis

Spokojený zákazník je základ úspěchu. Tento modul se proto zaměřuje na to, jak je důležitý kvalitní zákaznický servis. Vysvětlíme si, jaký vliv má spokojenost zákazníků na úspěch firmy a jak správně k zákaznickému servisu přistupovat. Modul se zaměří na jednotlivé fáze, kterými si každý zákazník projde a na nich si ukážeme, jak a co je možné zlepšit. Také se dozvíte, proč je vůbec důležité udržet dobrý vztah se zákazníkem.

Modul č. 3: Prodejní techniky

Tento modul se zaměřuje na prodej a jak ho dělat správně a s respektem k druhým. Dozvíte se, jak správně prodávat, včetně tvorby nabídky a sledování objednávek. Naučíte se dovednostem potřebným pro úspěch ve světě moderního prodeje a vyzkoušíte si i techniky vyjednávání.

Modul č. 4: Úvod do digitálního marketingu

Tento modul vám pomůže pochopit základní principy digitálního marketingu, což je způsob, jak firmy oslovují zákazníky na internetu. Budete se učit, jak se digitální marketing používá k uspokojování potřeb zákazníků a jak může pomoci firmám. Naučíte se, jak se měří úspěšnost digitálního marketingu a jak ho lze využít k úspěšnějšímu podnikání.

Chceš být součástí tohoto projektu?

Zaregistruj se nejpozději do pondělí 13. 5. 2024.
ZAREGISTRUJ SE
STAČÍ JEN VYPLNIT PŘIHLÁŠKU
Rozřazení do skupin (začátečníci/pokročilí) proběhne na základě telefonického pohovoru v termínu 20.–24. 5. 2024.

    (* Povinné pole k vyplnění)

    Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

    Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

    Zavřít